Is Youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Al i whant for x-mas it youuuuuuuuu :D

På lördag händer det! Det är dansupvisning på folkets hus :) Jag och elin (och rästen av gruppen) ska sheika våra kroppsdelar som paket x) Haha det ska bli så nedra nice!
OCH! :D Jag tror att det avr rektorn på Elins skola villle att vi skulle dansa på deras öppethus. Såååååååå det ska vi också göra :) typ, ja de blir ju tre danser men till fyra olika låter. Jag älskar det! :D
Mmmm mm mmm sjukt kul ska det bli. Hoppas bara att jag inte glömer bårt typ allt när vi står där och en massa nior bah "hummm ska jag gå på den här skolan" och så dansar vi och bah "nej, jag gör inte det" XD supper fail i såna fall.
Men a hörni! Dansuppvisning på folketshus och på toren bysnies school :) kom ditt om ni vill! :D


Det här är såååå jag och Elin ;)

Peace out home dog!
/Julo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0