Dagens funderare


Kan någon förklara för mig varför olika företag bara gör saker för att jävlas?!
Fick fakturan för studentmössan här om dagen, yey då vet man att det kommer existera iaf.
MEN! Fakturan måste betalas nu i december månad! Hur rimmligt är det på en skala? I December har ALLA extra utgifter till julklappar och en massa mer så ska man betala den nedra mössan mitt i allt!
Jag kan tänka mig att dom vill ha in pengar för att få igång produktionen av mössorna men vilken nedra knappfabrik går på högvarv mellan typ 22 December till 18 Januari?!?!??! INGEN! XD
Ååååh jag blir så nedra läss på skit!
Och jag är inte sur över pengarna lixom utan över själva faktumet att dom bah
"Hörni grabbar (självklart killar som styr mössbolagen) ungarna ska ju betala för hatarna med, när ska vi dra in det tycker ni?" I typ april, maj så har dom fått några nya månads löner?"
"NEJ fan! Ska vi inte köra lite anorlunda och bah DECEMBER! :D elelr va säger ni?"
"JAAAAA det var ju en bra idee, lets make them angry before x-mas!" :D

XD Jag blir såååååååå läss!



Peace out home dog!
/Julo


Kommentarer
Postat av: Iza

Haha! Sant! Fast jag har så tur att päronen betalar den. :P

2010-12-08 @ 21:14:48
Postat av: Amandaa

men bajs vilken dålig stil assåå!

2010-12-11 @ 14:27:34
URL: http://massann.blogg.se/
Postat av: ninaa

jag börjar på att bli orolig!! jag har inte fått någon faktura:(

2010-12-12 @ 20:05:03
URL: http://ettbushbarnsbekannelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0