Älska julen med mig

God Jul

Hoppas att alla har en underbar jul. Idag har jag alla mina vänner och familj i hjärtat och ser på livet och tillvaron med mer snör och rofulhet i blicken :)
Detta är en av de dagarna under året som för oss människor samman och vi vissar mer kärlek mot varandra än annars. Jag älskar julen för hur den får oss närmare varan.

Fira och älska idag mina vänner :) 

Julklappar mäter inte hur mycket vi älskar varandra med vad det står på prislappen. Dom är det traditionela objektet som än visa vilken omtanke och tid vi lägger ner på varan :)  

Älska julen med mig.



Och alla andra :)

God Jul
/Julo


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-12 @ 20:46:08
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0