Ny text

Jag har så nedra mycket kännslor som bubblar i lilla mig för tillfället. Och vad gör jag om jag känner mycket?
Svar: Skriver texter :D så här ska ni få se min senaste :)

När jag ligger tryggt


Mellan dina armar


Fylls mitt inre med den underbaraste substansen, trygghet.


Det spelar ingen roll


Nu, här, i dina armar


Skulle jag acceptera att dö


Men jag skulle inte acceptera att dras från dig


Så håll om mig hårdare


Lämna mig inte till ovishet


Acceptera inte möjligheten att vi skulle kunna skapa ett tomrum mellan oss.


Jag vill sprida min trygghetssubstans i dig.


Min själ är i behov av dina armar


Din trygghet


Din acceptans


Fyll mig med tryggheten som du skapar


För det är du som accepterar mig, och min hud


Mott din.

 

Vad tycker ni?
Känner någon igen sig?

Peace out home dog!
/Julo


Kommentarer
Postat av: Camilla

Väldigt väldigt fin text!

2010-08-30 @ 21:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0