Nytt nytt nytt nytt nytt nytt nytt nytt nytt nytt nytt nytt nytt nytt :D

Nu händer det grejer måste jag säga! :D

Mitt rum fixas till! Mamma och Lars har målat tacket vitt och tappeltserat över den gammla tappeten (tappeterna).
När vi flyttade hitt från Umeå så fixa vi massor med huset! Alla rum med pannel lackades. Mitt föra sovrum fick ny tappet. och nu för något år sedan så renoverade vi typ hela nedrevåninge. De enda rummen som det inte har gjorts något med är Mammas och lars sovrum (föruton en "walking kloset", lars arbetsum och mitt nuvarande sovrum. Men nu blir det andra bullar! Nu så fixas mitt rum!

Så för någon vecka sedan började vi på med att dra bort tappetlager för att se hur vi skulle göra med väggarna.
Och så här såg det utt.  

Älsta                                                        Mitersta                                                                         Nyast
Ganska snygga men inte direkt min stil. Och vad är grejen med blommor? O.O 
Så fint är det inte med blommor att man tappeltserar om ett rum tre gånger för att få olika varianter XD
Har ingen bild, men det fanns en till tappet som inte var blommig 8D OMG! 
Iaf, tappeterna hade legat på varandra så länge och typ vuxigt ihop. Så det var omöjligt att dra bort det så att det skulle bli en bra ytta för att tappeltsera på. Så då fick det bli reprations tappet! :D o oj va det fins grejer för allt! 
  
Så nu åker min fond-tappet upp! :D
Har inte hunnit ta en blid på den, men....

den är i det här möstret :D snyggt!

och idag var mamma och jag på stan och tittade på lite möbler till rummet. Vi hittade en fin hylla som ser ut som den på bilden. Bara att den är typ hälften så stor. Tenk "dela den i två" ;)  


Det händer i mitt liv för tillfället!
Hoppas att alla har det bra!

Peace out home dog!
/Julo

Kommentarer
Postat av: amanda

nä vad roligt, ska själv snart tapetsera vissa väggar i mitt rum snart :P jag är jätte pep,kanske ska måla en vägg oxå, får typ hitta på något :) Meeen jag typ saknar dig as mycket! länge sen vi hängde och så :( vi två borde hitta på något snart :P kraaaaam amandur

2010-04-22 @ 19:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0