Dansing in the monlight!

Hej hej hej hej hej hej hej hej

Har alla haft en nice "tid" sedan sist jag updaterade bloggen min? ^^

Jag har haft det ganskä så fint!
Dans i söndags, då byttes stegen vi skulle göra på refrengen ut mot något helt annat! XD
Elin och jag fick en smäre schok ett tag. Men vi lärde oss den ganska snabbt faktiskt :D
Vi e så duktigta! Och ska ska vi göra lite nya "indviduela" movse tillsammans XD
Eeeeh....eeh...ee bra förklaring Julia. A men ni fattar!

Hahahahahaha
Vi ska vara coola killar på dansen. Så, nyskappande som jag är, googlade jag det för att hitta en fin bild att vissa här!

Och här är resultatet!

Yeah! Det går inte att bli coolare

Haha ja det var min läggesraport för den här gången.
Ha de coolt nu!

Peace out home dog!
/Julo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0